Aircon Service Mont Kiara - RM120.00

Date Posted: 10-06-2017 03:50 PM    Location: 11B, Jalan Kiara 2 Mont Kiara, 50480, Kuala Lumpur., Mont Kiara, WP Kuala Lumpur    Posted by: Quickair    Views: 374 times
Share |
Description

Air-condition akan hilang kira-kira 6% daripada kecekapan operasinya setiap tahun. Dengan servis biasa, kecekapan boleh bertahan sehingga 90% daripada kecekapan asalnya.

Kecekapan yang lebih tinggi adalah bermaksud penyejukan yang diberikan lebih baik, bil elektrik yang lebih rendah, dan mengelakkan kos pembaikan penghawa dingin pada masa depan.

Servis air conditioning adalah mudah, ianya memanjangkan jangka hayat unit aircond anda. Walaupun ia dilihat tidak begitu penting, di aircon servis Mont Kiara, Kuala Lumpur kami menjalankan pemeriksaan rapi bagi memastikan unit ianya tidak akan mempunyai kerosakan yang menelan belanja yang tinggi.

Kami juga boleh memeriksa sebarang kebocoran yang boleh menyebabkan kerosakan kepada dinding atau lantai anda, dan kami boleh menjalankan pembaikan dan pemasangan untuk kemudahan anda.

Adalah sangat penting untuk menggunakan khidmat kontraktor yang berkelayakan untuk pencucian kimia sistem anda kerana mereka mempunyai pengalaman yang luas dalam industri air-condition di Mont Kiara, Kuala Lumpur.