Karpet Masjid Al Haramain - RM10.00

Date Posted: 04-07-2019 12:47 PM    Location: JALAN KEBUN, KLANG, Selangor    Posted by: norazlanamir    Views: 627 times
Share |
Description

INFORMASI MENGENAI KARPET AL-HARAMAIN AL AQSA

1.Promosi DOUBLEBONANZA
Harga untuk Al Haramain Al Aqsa untuk bekal (ambil sendiri) RM10.00/KPS dan harga siap pasang RM10.50/KPS berbanding harga pasaran luar 2x ganda.

2. Keselesaan.
Lebih selesa sekiranya ada karpet masjid yang tebal. Jika seseorang itu amat mementingkan keselesaan dalam melakukan ibadah, Al Haramain Al Aqsa ini sangat sesuai untuk digunakan kerana karpet ini mempunyai +-18MM ketebalan pertama di Malaysia.

3.Ketahanan.
Al Haramain Al Aqsa boleh digunakan dalam tempoh masa yang panjang selama 10-15tahun bergantung pada persekitaran masjid atau surau tersebut. Al Haramain Al Aqsa adalah dari bebenang organik, jadi ia tidak mudah memerangkap habuk, bakteria ataupun hama.

4. Penjagaan.
Al Haramain Al Aqsa hendaklah divacuum sekali seminggu untuk menjaga kebersihan karpet tersebut. Karpet ini juga haruslah dicucui setiap 6 bulan sekali untuk membuat bakteria yang ada pada karpet.

PRO KARPET MASJID : ZURA
Call : 01110880506
LOKASI : Desa Latania, Shah Alam

Visit us on WEBSITE
https://www.alaqsacarpets.com
https://www.alaqsacarpets.com/factoryoutletstore/

Follow us on Facebook :
https://www.facebook.com/aqsacarpets/
https://www.facebook.com/karpetmasjidmalaysiamurah/

#alaqsacarpets #aqsafloor #aqsa #alaqsaraya #ramadansale #karpetmasjid #masjid #mosque #vinyl #rumputtiruan #artificialgrass #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #yearendsale #interiordesignerchoice #pospercuma #decorrumah #DOUBLEBONANZA