Service Aircond Semenyih - RM120.00

Date Posted: 16-05-2017 05:20 PM    Location: 128B, Jalan Sri Haneco 4/6, Taman Perindustrian Sri Haneco, 43500 Semenyih, Selangor, Semenyih, Selangor    Posted by: Service Aircond Semenyih    Views: 676 times
Share |
Description

Malaysia dikenali dengan iklim padang pasir tropika. Musim panasnya lebih cenderung untuk menjadi sangat panas, dengan purata suhu 80 darjah Fahrenheit.

Bagi mana-mana standard sama ada negara tropika atau tidak, suhu tersebut boleh menjadi sangat tidak selesa untuk sesiapa sahaja yang duduk di rumah dan tanpa unit aircond.
Adalah jelas untuk menyatakan bahawa aircond merupakan satu keperluan di Semenyih Selangor , dan memastikan unit aircond berfungsi dengan baik dan sejuk sepanjang tahun, serta mereka juga perlu untuk sentiasa membersihkan penghawa dingin mereka.

Antara isu yang selalu dihadapi oleh rumah-rumah di Malaysia ialah air-cond yang tidak sejuk, udara panas atau kebocoran air. Jika masalah ini tidak diselesaikan dengan cepat, ia boleh membawa kepada isu yang lebih besar dengan kos pembaikan yang lebih tinggi.
Oleh itu, penyelenggaraan penyaman udara secara berkala adalah sangat penting dalam menjaga unit anda di negara yang panas seperti Malaysia.