Al Forosh - RM230.00

Date Posted: 16-05-2019 01:40 PM    Location: Jalan Kebun, Klang, Selangor    Posted by: muhammad faizal    Views: 635 times
Share |
Description

BAGAIMANA UNTUK MEMILIH PERMAIDANI YANG BETUL
1. Pilih karpet berdasarkan fungsi ruangan - Karpet yang lembut sesuai digunakan untuk bilik tidur manakala Karpet dengan bahan yang mudah dibersihkan diletakkan di bawah meja makan. Karpet dengan bulu pendek dan berkualiti boleh digunakan di area ruang tamu sesuai untuk berkumpul seisi keluarga.

2. Warna - Karpet dengan warna gelap memberikan kesan yang lebih berat dan elegan ke dalam persekitaran. Karpet dengan warna pop yang menjolok mata membuat suasana lebih ceria. Persekitaran tak lagi tampil ‘biasa’ dan sederhana, tapi lebih hidup dan ceria.

3. Motif - Memilih paling bermotif atau biasa-biasa saja? Cuba lihat dulu sekeliling rumah Anda, jika sudah terlalu banyak perabot dan ruang terasa penuh, pilih karpet yang menggunakan 1 warna saja.

Anda perlu pertimbangkan dahulu bagaimana penggunaan dan fungsi sesuatu ruangan sebelum membelinya. Jom tengok Promosi di Al Aqsa Carpets 50% Diskaun boleh dapat penjimatan berganda, #pospercuma ke seluruh semenanjung Malaysia! Datang sendiri ke cawangan atau hubungi salesperson kami sekarang!

PRO OFFICE CARPET : Cik Zylaa

Call : 0162248970
LOKASI : Desa Latania, Shah Alam


Visit us on WEBSITE

https://www.alaqsacarpets.com

https://www.alaqsacarpets.com/factoryoutletstore/


Follow us on Facebook :

https://www.facebook.com/aqsacarpets/

https://www.facebook.com/karpettiles/