Karpet Rumput Terbaik Dari #alaqsa - RM3.10

Date Posted: 11-05-2021 04:33 PM    Location: Blok 3-1-13, Pusat Dagangan Latania, Jalan Nagasari A 36/A, Desa Latania, Seksyen 36, 40470 Shah Alam, Selangor, shah alam, Selangor    Posted by: L #ALAQSACARPETS H    Views: 550 times
Share |
Description

KARPET RUMPUT TIRUAN AL AQSA CARPETS
BARANG BERKUALITI TINGGI DENGAN HARGA KILANG

Penat menjaga laman rumput? Laman sering berlopak dan berlumpur selepas hujan? Rumput tumbuh tidak sekata?

Marilah membeli rumput karpet tiruan dengan kami! Dengan ketebalan rumput yang berbeza,ketahanan terhadap kelunturan warna, kualiti yang tinggi, serta tembus air; rumput tiruan dari Al Aqsa adalah pilihan yang tepat dan berbaloi! Harganya pun berpatutan!

Kelebihan memakai rumput karpet tiruan berbanding rumput asal:

1. Mudah dijaga
Rumput karpet tiruan sangat senang untuk dijaga. Tidak seperti rumput asli, rumput tiruan tidak memerlukan sebarang baja atau racun serangga untuk menjaganya. Hanya perlu gunakan 'windblower' dan pencakar untuk mengalihkan daun-daun kering.

2. Bebas serangga perosak
Rumput karpet tiruan tidak akan ada masalah serangga perosak seperti ulat-ulat, belalang dan semut.

3. Tidak mudah luntur
Rumput karpet tiruan tidak mudah luntur atau 'layu'. Ini kerana ia dilapiskan dengan lapisan "Ultra violet" (UV) yang menghalang sinar UV dari melunturkan warna pada rumput karpet tiruan. Ia boleh bertahan dari 3 ke 15 tahun (mengikut lapisan UV)

4. Bebas alahan
Rumput karpet tiruan bebas alahan kerana ia tidak mengandungi debunga rumput, yang terkadang boleh menimbulkan rangsangan alahan terhadap kanak-kanak.

5. Kekal 'segar'
Rumput karpet tiruan diperbuat dari polymer (plastik) yang akan terus kekal segar dan tidak akan layu dalam jangka masa yang lama.

6. Harga yang murah
Rumput karpet tiruan adalah jauh lebih murah dari rumput sebenar. Ditambahkan pula dengan kos penjagaan, ini akan meningkatkan lagi kos untuk rumput asal yang dibeli.

Boleh hubungi pihak kami melalui:
Whatsapp - 0162248425
Website - https://www.alaqsacarpets.com/

#karpetrumput #wesaveyousavesale #grasscarpet #offer #balcony #lawn#patio #terrace #lowestprice #fakegrass #reallook #homedecor#interiordecor #hiasantaman #hiasandalaman #artificialgrass #cheap#murah #decorrumah #alaqsacarpets #aqsafloors #aqsaonlinestore #like#comment #share #modernhome